2012. december 28., péntek

Visszatérés

Sziasztok, kedves olvasók!:)

Tudom, hogy már senki sem jár fel az oldalra, de nem is csodálom, mert már nagyon régen nem is frissítettem. Most azonban újra kedvet kaptam hozzá és kicsit változtattam is a megjelenésen, mint látjátok. Bár az újaknak ez mindegy is.:) Leváltottam néhány szereplőt, új fejlécet készítettem és a nevem is megváltozott. Ám mostantól sokkal sűrűbben fognak érkezni a fejezetek.:)
Úgyhogy akit még érdekel, itt maradt hűen ennyi idő után is és olvassa a bejegyzéseimet, olvassa vissza a fejezeteket, hogy felelevenítse a régebbi fejezetben történteket és az alap történetet, mert holnap felteszem a hatodik fejezetet.:)
Az újaktól és persze a régiektől is azt kérem, hogy véleményezzék az előzőeket is, hogy tudjak tanulni a hibáimból. Kérlek ne csak jó kommenteket küldjetek, hanem olyanokat is, amivel fejleszthetem magam.:) :D

És végül Kellemes Ünnepeket mindenkinek! :) Holnap jelentkezem.;)

Lori

6 megjegyzés:

demon írta...

szia megérte várni kellemes ünneppeket
várom a folytatást
puszy

Szatti írta...

Szia Lori!
Elolvastam az eddigi fejezeteket. Nem tudtam, mennyi fejezettel állok szemben, ezért úgy voltam vele, hogyha egész sok, mondjuk több, mint húsz, akkor nem kezdek bele, csak beleolvasgatok, de mivel öt fejezetről volt szó, elolvastam őket és így teljes képet kaphattam a történetről. Tetszik az eddigi cselekmény, érdekesen alakítod, bár kicsit elkeveredve éreztem magam az elején, mivel nem tudtam, hogy hol is folytatódik agy kapcsolódik be a te történeted az alapsztoriba. Lehet, hogy erről valahol írtál és ejtettél el instrukciókat, erre viszont nem figyeltem. Ha így volt, elnézést... akkor csak az én figyelmetlenségem. Nos, ahogy haladtam az olvasással, felkaptam a történet fonalát és be tudtam kapcsolódni a történtekbe. Tetszik a főszereplőd karaktere, jól is fogalmazol... ez főleg a második fejezettől érezhető. Az elsőben még kicsit kapkodósnak éreztelek, mint aki nehezen találja a szavakat. Néhol ugrándoztak a gondolataid. A második fejezettől már sokkal szebben foglaltad össze a mondanivalódat. Ez csak a saját véleményem, de néhol talán még jobban kidolgoztam volna gondolatokat, múltra vonatkozó leírásokat, utalásokat. Nem baj az, ha hosszabb egy fejezet vagy éppen több fejezetre tagolod a történeted. Semmiképp sem szabad rohanni. Tanácsolni tudom, hogy előre írd meg a történetet, persze nem végig, csak ameddig ötleted van, és anélkül írj, hogy megszabdalnád a fejezetek kiírásával. Ha ahhoz tartod magad, hogy na 6. fejezet, 7. fejezet, akkor eleve megszabdalod gondolatokban is a sztorit is az előző fejezetekhez méred a terjedelmet, ami nem feltétlen jó megoldás, hiszen egy-egy fejezet mennyiségbeli tartalma eltérhet egymástól, mind szómennyiségben és cselekményben. Érdemes e nélkül dolgozni, egyszerűen csak írni és utána megszabdalni, esetleg még finomítgatni. Így elkerülhető, hogy siettetve érezd te magad is és mi olvasók is. Nekem ez volt picit hiányérzet jellegű, de ettől eltekintve minden szuper, ahogy és amit írsz.

Kicsit ellentmondásban voltam az elején, amikor láttam, hogy Alkonyat feldolgozásról van szó... nagyon sok ilyen történet született már a blogvilágban, de őszintén mondhatom, kellemesen csalódtam és ne vedd magadra ezt az érzést, csak hidd el... nagyon nehéz ha nem is felülmúlni, de megközelíteni az eredeti sztorit. Nem csak ennél a történetnél, bármelyikre értendően. Ez főleg azon múlik, hogy mennyire ragad bele az író az eredeti sztoriba vagy mennyire képes elrugaszkodva a saját képzeletére alapozni. Nálad ez utóbbi történt és ennek nagyon örülök. Sikerült az eredeti karakterek és cselekmény mellett már ebben a pár fejezetben újat hoznod és kirántanod az Alkonyat világából a történeted, a te saját történeteddé emelve.

Sok sikert a továbbiakban, a történet írásához és magához az íráshoz is. Csak így tovább, sok ihletet kívánok és kitartást! :)

Lori C. Swan írta...

Szia Demon! Nagyon örülök, hogy te maradtál.:) Köszönöm és igyekszem a kövekezővel.:)
Puszi

Szia Szatti!

Köszönöm ezt a hosszú véleményt, nagyon hasznos volt számomra.
Egy kicsit elszomorodva láttam, hogy nem találtad, hogy kapcsolódik az alapsztoriba, mert az elején próbáltam úgy fogalmazni és vetíteni a dolgokat, hogy aki nem olvasta az előző blogom az is tudja, hogy nagyjából mi miért történik. Hát úgy tűnik nem sikerült, de örülök, hogy szóltál, mert majd visszamegyek és próbálom javítgatni. Egyébként nem tudom láttad-e, a fejléc alatt, ahol ugye az oldalak vannak, van egy olyan, hogy "történethez". Talán onnan egy kicsit érthetőbb, de tényleg úgy kellene csinálnom, hogy a történetben legyen érthető, hogy mi hogyan alakult.

A tanácsot nagyon köszönöm, ki is próbálom és remélem nálam is beválik.

Amikor elkezdtem ezt a sztorit nem az volt a cél, hogy valami jobbat írjak, hanem valami mást és olyat, amit élvezek, és esetleg mások is élveznek. Régebben szerettem olyat írni, ami nagyon hasonlít az alap történethez és innen visszaolvasva már számomra is erőltetettnek tűnik, de már a saját szereplős és saját képzeletemből fakadt dolgok jobban tetszenek. Azt hiszem - vagyis remélem -, hogy ez azt jelenti, hogy fejlődtem az első blogom óta képzelőerő, íráskészség és minden téren.:)

Köszönöm, hogy szántál rá időt és elolvastad és, hogy ilyen hosszú építő véleményt írtál nekem.:)

Szatti írta...

Nem te hibáztál. Ezt hangsúlyoztam is, hogy valószínűleg adhattál instrukciót, az előzménnyel kapcsolatban, csak én nem láttam és így magamnak kellett megküzdenem ennek a megfejtésével, hogy miképpen is alakítod te a történetet. Belenéztem az adott oldalba, amit említettél és tényleg, ha elolvastam volna, tisztább lett volna. :) ne haragudj ezért. A történet pedig tényleg elismerést érdemel, mert a sajátoddá tetted. Élvezhető,érdekes,jók a karakterek és minél többet foglalkozol a sztorival, annál jobb lesz a történet és te magad is. Folyamatosan tanul az ember és van benned tehetség. :) semmit sem rossz szándékkal mondtam, csak is őszinte meglátásom és pozitív véleményem szerint. Ahogy te is mondtad...valami olyat akarsz írni, amit mind te és az olvasók is élvezhetnek. Ez neked sikerül, úgyhogy csak így tovább :) én köszönöm, hogy olvashatlak és hogy a véleményem kérted. Igyekszem nyomon követni a folytatást és véleményezlek is majd :) puszi!

Szatti írta...

Nem te hibáztál. Ezt hangsúlyoztam is, hogy valószínűleg adhattál instrukciót, az előzménnyel kapcsolatban, csak én nem láttam és így magamnak kellett megküzdenem ennek a megfejtésével, hogy miképpen is alakítod te a történetet. Belenéztem az adott oldalba, amit említettél és tényleg, ha elolvastam volna, tisztább lett volna. :) ne haragudj ezért. A történet pedig tényleg elismerést érdemel, mert a sajátoddá tetted. Élvezhető,érdekes,jók a karakterek és minél többet foglalkozol a sztorival, annál jobb lesz a történet és te magad is. Folyamatosan tanul az ember és van benned tehetség. :) semmit sem rossz szándékkal mondtam, csak is őszinte meglátásom és pozitív véleményem szerint. Ahogy te is mondtad...valami olyat akarsz írni, amit mind te és az olvasók is élvezhetnek. Ez neked sikerül, úgyhogy csak így tovább :) én köszönöm, hogy olvashatlak és hogy a véleményem kérted. Igyekszem nyomon követni a folytatást és véleményezlek is majd :) puszi!

Lori C. Swan írta...

Tudom, hogy nem rossz szándékból írtad. Én nagyon örülök, neki ha valaki ilyen őszinte véleményt ír, mert így megtudom más szemszögből is, hogy mi a jó benne és a rossz.:) Ebből is sokat tanulhatok. Nagyon boldog vagyok, hogy úgy gondolod, hogy van bennem tehetség, mert a te véleményed nagyon sokat számít.:)
Tényleg nagyon örülnék neki ha legközelebb is itt látnálak és ilyen őszinte kritikusom maradnál.:)
Puszi.